четверг, 12 марта 2009 г.

ჩვენს შესახებ



ქუთაისის №12 საჯარო სკოლის პროექტი "ჩემი საცხოვრებელი ადგილი"-" ბალახვანი მომავალი თაობის თვალით".
პროექტზე სამუშაოდ ჩამოყალიბდა ორი გუნდი:
პირველი გუნდი
ხელ–ლი: შორენა ვარდანიძე (ისტ მენეჯერი)
1.ლორენა მაისურაძე
2.თათია ბერეკაშვილი
3.ნიკა ხიდეშელი
4.ნანა იგნატენკო
5.სალომე გორგოძე

მეორე გუნდი
ხელ–ლი : ირმა შიშინაშვილი(ქართული ენა და ლიტ–რა)
1.ნათია სინატაშვილი
2.ლანა მაისურაძე
3.სოფიკო ლილუაშვილი
4.თეონა ჯანელიძე
5.მეგი ფიფია
ორივე გუნდი დიდი შემართებით შეუდგა პროექტზე მუშაობას. გაგაცნობთ მათ პირველ მოსაზრებებს, მიზნებსა და სურვილებს:






  • "პროექტმა ჩემი საცხოვრებელი ადგილი ჩვენს ჯგუფში დიდი ინტერესი გამოიწვია. გადავწყვიტეთ ინტერვიუ ჩაგვეწერა ერთ–ერთ გამოჩენილ ბალახვნელთან გონერი ჭეიშვილთან. ეს იდეა ყველას მოეწონა და ყველას მოუნდა ამ ინტერვიუს ჩაწერა, თუმცა ეს საქმე ოთხმა ბავშვმა ავირჩიეთ. გონერი ჭეიშვილი სავმაოდ საინტერესო რესპოდენტი აღმოჩნდა"–––თეონა ჯანელიძე.




  • " პროექტზე მუშაობა ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა. მეგობრებთან ერთად, სხვადასხვა დავალებები მივიღე, რომლის შესრულებამ დიდი გამოცდილება მომცა. სასიამოვნი იყო ამ პროექტზე მუშაობა"–––ლორენა მაისურაძე.




  • "ეს პროექტი ჩემთვის ძალიან საინტერესო იყო. პროექტზე აქამდე არასდროს მიმუშავია. ეს, ჩემი აზრით ძალიან საინტერესოა. როგორც ყველამ, მეც შევიტანე ჩემი წვლილი და თემას ვწერ. ეს თემა საინტერესო უნდა გამოვიდეს და ყველანაირად ვეცდები კარგად დავწერო და ეს პროექტსაც კარგად წარმოაჩენს"–––მარი კლდიაშვილი




  • "ამ პროექტმა ძალიან დიდი ცოდნა შემძინა, დავდიოდი ინტერვიუზე, ბევრი რამ შევიტყვე ბალახვნის შესახებ და ვისურვებდი ,რომ ასეთი პროექტები ხშირად გაკეთდეს. რადგან, მუშაობის პროცესში ბევრი რამ ვისწავლე, რაც მომავალში გამომადგება ამა თუ იმ საკითხში"–––სალომე გორგოძე.




  • " მასწავლებელმა დაგვავალა პროექტის გაკეთება. მე პირადად, ძალიან გამეხარდა, რადგან პროექტზე არასოდეს მიმუშავია. პროექტის სახელი იყო " ჩემი უბანი" და ქუთაისის ერთ–ერთ უბანზე, ბალახვანზე უნდა მოგვეპოვებინა ინფორმაცია. ზოგი ინტერვიუს იღებდა ამ უბნის მცხოვრებ ხალხთან, ზოგი ძველი და ახალი ბალახვნის შესახებ აგროვებდა სხვადასხვა მასალებს. ჩვენ ,ოთხ ბავშვს, დაგვევალა ინტერვიუს აღება ბალახვნის უხუცეს ქალთან, ანიკო არველაძესთან. ინტერვიუმ კარგად ჩაიარა და ინფორმაციაც შევაგროვეთ"––– თათია ბერეკაშვილი.




  • "პროექტზე მუშაობა ადრე ჩვენი კლასისათვის უცხო იყო, მაგრამ შემდეგ ქართულის მასწავლებელმა მოგვცა დავალება, რომ უნდა გვემუშავა პროექტზე. მე ძალიან მომეწონა და დიდი ინტერესი გამიჩნდა ამ დავალების მიმართ. სამუშაოში ჩართული იყო მთელი კლასი, ზოგს მოჰქონდა ძველი ბალახვნის სურათები, ზოგმა საინტერესო მასალები მოიპოვა ბიბლიოთეკაში. ჩემი აზრით ამ პროექტზე მუშაობა კარგ შედეგს გამოიღებს"––ნანა იგნატენკო .




  • "ამ პროექტის განხორციელება თავისებურად, ყოველმხრივ კარგი იყო. ბავშვებს მოგვიწია ინტერვიუზე წასვლა სხვადასხვა პროფესიის ადამიანებთან. რაც მე, პირადად, დამეხმარა ახალი კლასელების უკეთ გაცნობაში. ეს საუკეთესო დღეები მუდამ გამყვება ჩემი ცხოვრების ტკბილ მოგონებებად"–– სოფო ლილუაშვილი.







Комментариев нет:

Отправить комментарий